1) veškerých informací, ze kterých vyplývá že "SŽDC se musela v posledních měsících vypořádat s několika desítkami obstrukčních podání, vyjádření a s dalšími opakovanými útoky dodavatele - sdružení společností Egis Rail S.A. a DB Engineering & Consulting GmbH a PRO CEDOP s.r.o." 2) veškerých informací, kterými povinný subjekt disponuje o projektu s názvem "II/101 Kováry - Zákolany a III/00710 Lichoceves, úprava podjezdů" 3) veškerých informací, kterými povinný subjekt disponuje o tom, jaké novostavby železniční trati přecházející min. dvěma kraji na území ČR byly předmětem „Studie proveditelnosti trati Velký Osek – Hradec Králové – Choceň“. 4) kopii stavebního povolení dokládajícího zahájení stavby železniční trati na síti TEN-T s maximální provozní rychlostí V?200 km/h 5) kopii kompletního elektronického odevzdání (existuje-li, pokud ne tak sken papírové verze) "Studie proveditelnosti pro trať Praha-Smíchov – Plzeň" 6) kopii kompletního elektronického odevzdání (existuje-li, pokud ne tak sken papírové verze) "Komplexní řešení spojení Praha-Beroun jako součást III. TŽK“. 7) kopii kompletního elektronického odevzdání (existuje-li, pokud ne tak sken papírové verze) "Studie proveditelnosti průjezdu 1. TŽK železničním uzlem Praha" a všech jeho aktualizací 8) kopii kompletního elektronického odevzdání (existuje-li, pokud ne tak sken papírové verze) "Studie proveditelnosti zaústění IV. TŽK do železničního uzlu Praha" a všech jeho aktualizací 9) kopii kompletního elektronického odevzdání (existuje-li, pokud ne tak sken papírové verze) projektu "Zaústění III. TŽK do uzlu Praha" a všech jeho aktualizací 10) kopii kompletního elektronického odevzdání (existuje-li, pokud ne tak sken papírové verze) projektu "Technicko-ekonomická studie modernizace trati Kolín - Lysá nad Labem - Všetaty - Ústí nad Labem - Děčín východ -státní hranice SRN