1) Z jakého důvodu není v jízdním řádu pro veřejnost uváděno u vlaků i nástupiště pro cestující, když při tvorbě GVD se s tímto počítá a v okolních zemích (například Rakousko, Německo, Švýcarsko) tato informace je běžnou součástí jízdního řádu? 2) Je-li pro přetíženost uzlů Praha a Brno velmi problematické uvádět informace v podobě 1), proč tato informace není uváděná v KŘJ u všech ostatních stanic a nebo alespoň včas, nikoli 3-10 minut před odjezdem vlaků, kdy je pro jakkoli pohybově omezeného cestujícího velmi přesun na poslední chvíli velmi problematický? 3) Jaká je plánovaná budoucnost trati 176 Plzeň - Ejpovice - Chrást u Plzně - Radnice? Plánuje se nějaká úprava, která by umožnila hodinový takt příměstské dopravy? Zrušení úvrati ve stanici Stupno či jiná úprava zkracující cestovní dobu? 4) Je-li již dokončena aktualizace SP Modernizace trati Plzeň - Domažlice st. hranice, jaké jsou navrhované změny oproti původní variantě 4e? Není-li, kdy bude tuto informaci možné poskytnout?