1) K jaké z variant vedení železniční trati v rámci Stavby Etapy I. zpracovává zhotovitel dokumentaci na základě Smlouvy? 2) V jaké dílčí etapě plnění se aktuálně Smlouva nachází (viz harmonogram plnění, který je přílohou č. 5 Smlouvy) a jaká dokumentace byla zhotovitelem objednateli již předána? 3) Kolik bylo zhotoviteli již na základě Smlouvy objednatelem uhrazeno na cenu díla? 4) Bylo na základě dokumentace od zhotovitele zpracované na základě Smlouvy zažádáno o posouzení vlivů provedení záměru na životní prostředí (EIA)? 5) V případě kladné odpovědi na předchozí otázku žádám o informaci, kdy žádost byla podána, k jaké variantě vedení železniční tratě v rámci Stavby Etapy I. se vztahuje a kudy konkrétně je navrhováno její vedení. 6) V případě negativní odpovědi na otázku č. 4) výše žádám o informaci, kdy žádost hodláte podat. 7) Bude možné dosavadní výstupy (dokumentaci) od zhotovitele dle Smlouvy využít v případě změny trasy vedení Stavby Etapy I., když v Dopisu deklarujete další přezkoumávání vedení železniční tratě? Pokud ano, jaké konkrétní dokumenty budou takto využitelné? 8) V jaké výši jsou plánovány investiční náklady na realizaci Stavby Etapy I. a v jakém rozsahu bylo plánováno jejich krytí z prostředků Evropské unie? 9) Kdo ponese zvýšené náklady na realizaci Stavby Etapy I., pokud nebude získáno financování z Evropské unie? 10) Proč bylo akceptováno negativní stanovisko Městské části Prahy 6 k původnímu úspornému povrchovému vedení trati (viz odpověď na otázku č. 1) v Odpovědi, když v domech, které měly podléhat demolici, jsou všechny nevyužívané, resp. prázdné? Bylo toto negativní stanovisko Městské části Prahy 6 aktivně prověřováno, a pokud ano, s jakým výsledkem? 11) Žádám o zaslání dokumentů, kterými Vláda ČR, Hlavní město Praha, Městská část Prahy 6 a Ministerstvo dopravy deklarovaly podporu Projektu, resp. také tzv. jižní varianty (viz odpověď na otázku č. 1) v Odpovědi)?