Žadatel žádá nadepsaný povinný subjekt ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ“), o poskytnutí následujících informací, resp. o poskytnutí (elektronických) kopií následujících dokumentů souvisejících s přiloženým zadáním oponentního posudku, který by měl být za účelem zvolení optimálního řešení železničního spojení Praha – Letiště – Kladno vypracován ze strany technické univerzity v Bochumi (dále jen „Zadání oponentního posudku“): (i) poskytnutí informace, zda a případně jaká doplnění Zadání oponentního posudku byla navrhována ze strany třetích osob (tj. subjektů odlišných od nadepsaného povinného subjektu), zejm. ze strany zástupců občanů, pánů Hadravy a Rozsypala; (ii) poskytnutí veškerých návrhů zadání nebo doplnění Zadání oponentního posudku zpracovaných osobami uvedenými v bodě (i); (iii) Studie proveditelnosti Železniční spojení Prahy, Letiště Ruzyně a Kladno, doplnění 2016, „Společnost MP+SUDOP – Praha-Ruzyně-Kladno“, 08/2019; (iv) Aktualizace přípravné dokumentace 03/2009 Modernizace trati Praha – Kladno s připojením na letiště Ruzyně, I. etapa, „Sdružení METROPROJEKT a SUDOP pro PRaK I. etapa“, 03/2009; (v) Modernizace trati Praha-Výstaviště (mimo) – Praha-Veleslavín (mimo), dílčí plnění předkládající technické řešení a geotechnický průzkum pro variantu raženou SEVER, „Společnost MP+SP – Výstaviště-Veleslavín“, 02/2019; (vi) Modernizace trati Praha-Výstaviště (mimo) – Praha-Veleslavín (mimo), dílčí plnění předkládající technické řešení a geotechnický průzkum pro variantu raženou JIH, „Společnost MP+SP – Výstaviště-Veleslavín“, 11/2019; (vii) geotechnické průřezy uvedené v poznámce [6] Zadání oponentního posudku zobrazující všechny čtyři varianty trasy železnice, a to konkrétně v oblasti: – Fyzikálního ústavu AV ČR; – větrací šachty Střešovice; a – Ústřední vojenské nemocnice Střešovice; (viii) tabulka/přehled shrnující výsledky laboratorních a terénních testů provedených v každém ze (zkušebních) vrtů průzkumu realizovaného za účelem prověření variant trasy železnice, které jsou uvedeny v poznámce [7] Zadání oponentního posudku; Strana 3 z 3 (ix) technická poznámka projektanta ohledně možnosti výskytu zlomové zóny probíhající souběžně s trasou tunelu, která je uvedena jako poznámka [8] Zadání oponentního posudku; a (x) hydrogeologický popis oblasti, který je uveden pod poznámkou [9] Zadání oponentního posudku.