Otázka 1) Ve své odpovědi ze dne 31.3.2020 poskytujete informace k ÚTS – propojení VRT a Letiště Václava Havla Praha. Zde se vyskytují nové varianty vedení VRT v úseku Roudnice nad Labem - Praha označované jako Var. 250 (červená), Var. 300 (modrá) a Var 350 (zelená). Jakým způsobem se pro tyto 3 nové trasy má řešit kolize s tělesem dálnice D8 a stávajícími tratěmi č. 096 a č. 095 v blízkosti obcí Kleneč, Vražkov a Mnetěš? Pod nebo nad těmito stávajícími vedeními? Otázka 2) Ve své odpovědi ze dne 9.3.2020 zn. S13751/2020-SŽDC-GŘ-O25 uvádíte: Zpracovávanou studii proveditelnosti předpokládáme předložit v polovině tohoto roku ke schválení Centrální komisí Ministerstva dopravy. Po tomto procesním kroku bude možné zveřejňovat závazné závěry ze schválení studie proveditelnosti plynoucí, které budou směřovat další postup přípravy a realizace stavby nového železničního spojení Praha – Drážďany. Žádám o poskytnutí studii proveditelnosti nového železničního spojení Praha – Drážďany. Otázka 3) V nedávné době proběhlo v Roudnici nad Labem setkání zástupců SŽDC (konkrétně Ing. Petr Provazník) se zástupci měst a obcí pro úsek VRT Roudnice nad Labem - Litoměřice. Je v plánu obdobné setkání ze zástupci obcí pro úsek VRT Roudnice