Doprovodná informace k žádosti čj. 41021/2020-SŽDC-GŘ-O25 Žádost byla částečně odmítnuta. Poskytnuté informace: K bodu 4) žádosti sdělujeme, že Správa železnic, státní organizace, s tímto tvrzením dodavatele nesouhlasí. K bodu 5) žádosti sdělujeme, že takovéto tvrzení není pravdivé a ze strany dodavatele představuje účelovou dezinterpretaci faktického stavu. Přerušení, o kterém se článek MF Dnes zmiňuje, míří na období, které je zachyceno v dopise zn. 36308/2018-SŽDC-GŘ-O26 ze dne 13. 7. 2018, který Správa železnic, státní organizace přikládá jako přílohu 2 k této odpovědi. K žádnému formálnímu ani neformálnímu přerušení prací ze strany Ministerstva dopravy, ani Správy železnic, státní organizace, nedošlo a už vůbec ne k přerušení, které by trvalo „skoro půl roku“. „Přerušení“ (nepokračování v dalším plnění studie proveditelnosti – II. fázi studie), o kterém hovoří dodavatel a na které se vztahuje předkládaný dopis, bylo doporučeno z důvodu nutnosti objasňovat předchozí výstupy zhotovitele a odstraňovat vady těchto výstupů, které z objasňování vyplynuly. Bez odstranění vad parametrického nastavení dopravního modelu nebylo účelné pokračovat v dalším plnění studie proveditelnosti – II. fázi studie. Práce dodavatele však nikdy přerušeny nebyly, naopak dodavatel byl vyzýván k poskytnutí součinnosti s objasňováním dopravního modelu a následně i k odstraňování jeho vad. K bodu 6) žádosti sdělujeme, že Správa železnic, státní organizace, se na dokončení prací s dodavatelem domlouvat nebude. Některé dodavatelem odevzdané části studie proveditelnosti se dají dále využít a budou Správou železnic, státní organizací využity. Pro opětovné vyhlášení veřejné zakázky na zpracování celé studie proveditelnosti od začátku není důvod.