1) K jaké z variant vedení železniční trati v rámci Stavby Etapy I. zpracovává zhotovitel dokumentaci na základě Smlouvy? 2) V jaké dílčí etapě plnění se aktuálně Smlouva nachází (viz harmonogram plnění, který je přílohou ě. 5 Smlouvy) a jaká dokumentace byla zhotovitelem objednateli již předána? 3) Kolik bylo zhotoviteli již na základě Smlouvy objednatelem uhrazeno na Cenu Díla? 4) Kdo bude Cenu Díla dle Smlouvy zhotoviteli hradit (z rozpočtu jakého subjektu/organizace)? 5) Kdo (konkrétní osoba) rozhodl o zadání zakázky, která vedla k uzavření Smlouvy a kdy se tomu tak stalo? 6) Z jaké dokumentace (podkladů) osoba dle předchozí otázky vycházela, když shledala nutnost zadání zakázky, která vedla k uzavření Smlouvy, když prozatím neměla být vybrána varianta vedení železniční trati? 7) Bylo na základě dokumentace od zhotovitele zpracované dle Smlouvy zažádáno o posouzení vlivů provedení záměru na životní prostředí (EIA)? 8) V případě kladné odpovědi na předchozí otázku žádám o informaci, kdy žádost byla podána, k jaké variantě vedení železniční tratě v rámci Stavby Etapy I. se vztahuje a kudy konkrétně je navrhováno její vedení. 9) V případě negativní odpovědi na otázku č. 7) výše žádám o informaci, kdy žádost hodláte podat. 10) Bude možné dosavadní výstupy (dokumentaci) od zhotovitele dle Smlouvy využít v případě změny trasy vedení Stavby Etapy I., když v Dopisu deklarujete další přezkoumávání vedení železniční tratě? Pokud ano, jaké konkrétní dokumenty budou takto využitelné? 11) V jaké výši jsou plánovány investiční náklady na realizaci Stavby Etapy I. a v jakém rozsahu bylo plánováno jejich krytí z prostředků Evropské unie? 12) Kdo ponese zvýšené náklady na realizaci Stavby Etapy I., pokud nebude získáno financování z Evropské unie? 13) Proč bylo akceptováno negativní stanovisko Městské části Prahy 6 k původnímu úspornému povrchovému vedeni trati (viz odpověď na otázku č. 1) v Odpovědi), když v domech, které měly podléhat demolici, jsou všechny nevyužívané, resp. prázdné? Bylo toto negativní stanovisko Městské části Prahy 6 aktivně prověřováno a pokud ano, s jakým výsledkem? 14) Žádám o zaslání dokumentů, kterými Vláda ČR, Hlavní město Praha, Městská část Prahy 6 a Ministerstvo dopravy deklarovaly podporu Projektu, resp. také tzv. jižní varianty (viz odpověď na otázku č. 1) v Odpovědi. 15) V jaké fázi se aktuálně nachází zpracování Posudku? 16) Kdo (konkrétní osoby) vytvářel zadání Posudku? Podílel se na zadání Posudku také doc. Ing. Alexandr Rozsypal, CSc.? 17) Kdo je členem řešitelského týmu pro zpracování Posudku? 18) Žádám o zaslání zadání Posudku a dokumentů, které byly nebo mají být k vypracování Posudku předány. 19) K jakým variantám vedení železniční trati se bude Posudek vyjadřovat? 20) Do kdy má být Posudek vypracován? 21) Žádám o informaci, zda součástí zadání Posudku byly také otázky, které jsem na Vás vznesl v mé žádosti o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb. ze dne 4. 12. 2019. 22) V jaké výši byla dohodnuta cena za zpracování Posudku a kdo bude tuto cenu hradit? 23) Bylo před uzavřením Smlouvy provedeno obdobné (např. znalecké) srovnání/zhodnocení jednotlivých variant vedení železniční trati, jako je nyní předmětem Posudku? 24) V případě kladné odpovědi na předchozí otázku žádám o zaslání tohoto srovnání/zhodnocení, včetně informace, kdo toto srovnání/zhodnocení provedl, a jaké varianty vedení železniční trati byly posuzovány. 25) Bude možné promítnout závěry Posudku do realizované Smlouvy (při zachování dohodnuté Ceny Díla dle Smlouvy), nebo bude muset být uzavřena nová smlouva na zpracování záměru projektu k části Stavby I. etapy, včetně přípravné dokumentace a dokumentace pro EIA, protože se Smlouva nachází ve stádiu plnění, které znemožňuje úpravy již zpracované dokumentace ze strany zhotovitele? 26) Pokračuje nyní zhotovitel v pracích v souladu se Smlouvou a její přílohou č. 5, nebo byly tyto práce pozastaveny do doby předání Posudku?