1. V jakém rozsahu bude uzavřen železniční přejezd ve Velké Chuchli po dokončení současných prací na trati. Nakolik se zvýší provoz na trati, kolik minut z hodiny bude ve všední dny (ve špičce) přejezd uzavřen? 2. V případě, že bude po ukončení optimalizace trati přejezd průjezdný už jen na několik minut za hodinu, jak to ovlivní bezpečnost přejezdu? Může být pro řidiče a chodce nebezpečná situace, kdy jdou závory nahoru a hned zas dolů? 3. Jak ovlivní situaci posunutí vlakové zastávky směrem k Chuchli, které je již nyní realizováno? Bude docházet k situacím, kdy pojede několik osobních vlaků za sebou, po celou dobu nástupu a výstupu cestujících, tj. po dobu, kdy budou vlaky ve stanici, bude přejezd uzavřen, na delší dobu (např. až desítky minut?)? 4. Jak ovlivní situace po optimalizaci trati a po přesunu vlakové zastávky k Velké Chuchli dojezd prostředků integrovaného záchranného systému? Může se stát, že sanitka, hasičský vůz nebo policie budou dlouhou dobu např. i desítky minut čekat na přejezd trati? 5. Přes komunikaci ze Slivence neprojedou do Chuchle velké vozy, např. hasičský vůz. Jak budou řešeny případné kritické bezpečnostní situace jako je požár, akutní život ohrožující situace občanů (např. infarkt, úraz nebo dokonce hromadné kritické situace vyžadující neodkladné řešení) v případě neprůjezdnosti přejezdu? Může SŽ v takové situaci promptně ovlivnit průjezd vlaků na trati? 6. Proč ještě nenabylo právní moci územní rozhodnutí pro variantu nadjezd? Co (jaké subjekty) brání pokračování výstavby nadjezdu? 7. Existuje projektová dokumentace a územní rozhodnutí pro obě varianty, tj. nadjezd i podjezd? Jak dlouho bude trvat stavba nadjezdu a jak dlouho stavba podjezdu? Kdy může být reálně zahájena stavba nadjezdu a kdy stavba podjezdu? 8. Je varianta podjezd reálná? Jaké stanovisko k variantě podjezd zaujala Policie ČR? Souhlasí s variantou podjezd Technická správa komunikací? Jak tyto subjekty odůvodňují svoje stanoviska? 9. Investorem řešení mimoúrovňového křížení je Správa železnic. Jaké řešení považuje SŽ za optimální a proč? Nabídla Správa železnic MČ Velká Chuchle pomoc při stavebněarchitektonickém řešení nadjezdu za účelem ztvárnění podpěr nadjezdu tak, aby co nejméně narušovaly okolí? Pokud ano, jak se k této nabídce zastupitelstvo MČ Velká Chuchle vyjádřilo?