1) Většina obyvatel Velké Chuchle nevěří, že Policie ČR a TSK vydaly negativní stanoviska k variantě podjezd pro řešení mimoúrovňového křížení trati a silniční komunikace. Jaké je stanovisko Ministerstva dopravy, SŽDC, OVDŽP Praha 16, Policie ČR a TSK k oběma variantám? Prosím o poskytnutí kopií dokumentů, které jednoznačně dokazují stanovisko těchto orgánů k variantám podjezd/nadjezd. 2) Jak bude řešen přechod pro chodce, pokud bude zachován přejezd a nebude mimoúrovňové křížení? Bude současně s novou železniční zastávkou postaven i podchod pod železniční tratí i za situace, kdy nebude ani nadjezd ani podjezd? 3) Projektová dokumentace pro podjezd není t.č. zpracována. Přesto, lze se vyjádřit k tomu, zda by podjezdem (pokud by byl realizován) projela i velká auta (např. hasičský vůz). Musel by být podjezd vybaven světelnou signalizací (semafory)? Bude nutná světelná signalizace u varianty nadjezd? 4) Lze konstatovat, že podjezd je v dohledné době (následujících 10-15 letech) nerealizovatelná varianta? Pokud by došlo k prosazení varianty podjezd, jaký postup by to představovalo a v jakém časovém horizontu lze očekávat postup přípravy projektové dokumentace, schvalování všemi dotčenými orgány, vlastní výstavby a zprovoznění podjezdu? Jaký je plánovaný termín uvedení nadjezdu do provozu a kdy by mohl být reálně zprovozněn podjezd, pokud by vůbec byl postaven? 5) Jak se liší nutnost vyvlastnění pozemků u varianty podjezd a varianty nadjezd? Která varianta více zasahuje do vlastnických práv majitelů dotčených nemovitostí? 6) Jak varianta nadjezd hlukově zatíží okolí?