1) Poskytněte prosím informaci, jaká je běžná (nezkrácená) otevírací doba čekárny pro cestující po celý kalendářní týden. Totéž poskytněte pro provozní dobu osobní pokladny. 2) Provozní doba čekárny pro cestující je neustále zkracována vývěskou na dveřích, kdy ještě před 18. hodinou je již nepřístupná. Jaké jsou důvody neustálého opakovaného zkracování běžné provozní doby čekárny? 3) Na vývěsce uzamčených vstupních dveří do čekárny je vždy uveden pouze provozní režim pokladny, nikoli čekárny. Jak je možné, že se režim pokladny sjednocuje a informačně slučuje s režimem čekárny pro cestující, když se jedná o zcela jiné objekty? 4) Poskytněte prosím informaci, kolik dní v roce 2020 fungovala čekárna pro cestující v nezkráceném (běžném) a zkráceném režimu. (vycházejte prosím ze stavu k datu zpracování odpovědi). 5) Byla vznesena v roce 2020 nějaká stížnost na zkracování provozní doby čekárny pro cestující? (vychazejte prosím ze stavu k datu zpracování odpovědi). 6) Byla někdy vznesena v minulosti nějaká připomínka či požadavek Města Úvaly k režimu čekárny pro cestující? 7) Byl někdy v této souvislosti Městem Úvaly požadován nezkrácený provozní režim čekárny pro cestující z důvodů, že čekárna by měla sloužit také cestujícím ve večerní dopravní špičce, kteří v rámci Pražské integrované dopravy přestupují z vlaků na příměstské autobusy a musí tak např. v mrazu denně vyčkávat do odjezdu busu běžně 10-20 minut, tj. bez možnosti použít již uzamčenou čekárnu? 8) Uveďte, kdy se vrátí běžný provozní režim čekárny pro cestující, nebo jak dlouho a za jakých podmínek bude režim zkracován. 9) Existuje nějaká akceptace nezkracování režimu provozu čekárny, pokud vyvine úsilí např. Město Úvaly či kraj ke společné dohodě o provozu a využití čekárny?