1) Byly prověřovány jakékoli alternativy bezúvraťového napojení tratě 176 (Radnice-Ejpovice) na trať 170? Pokud ano, k jakým výsledkům došly? 2) Trať 176 má být přeřazena dle plánů MDČR do kategorie D1 namísto D3. Bude zde i zvýšena maximální povolená rychlost? Pokud ano, v jakých úsecích? 3) Bylo u tratě 170 prověřováno, jaké by byly náklady na zapojení původní tratě Chrást u Plzně-Plzeň-Doubravka podél kopce Chlum? Pokud ano, je na tuto alternativu připravena prostorová rezerva? Pokud ne, proč? 4) Jak je možné, že trať byla vytrhána před úředním zrušením tratě, k čemuž podle mediálních informací došlo až v tomto roce? 5) V médiích jsem zaregistroval tvrzení, že projekt modernizace trati Praha-Plzeň nešlo upravit (zapojit původní trať) kvůli podmínkám kofinancování projektu. Bylo toto jakkoli komunikováno s orgány EU, zda-li by mohl být projekt upraven? 6) Studie proveditelnosti Praha-Beroun/Hořovice (nová trať) brala v úvahu pouze možnosti tunel Praha-Beroun (různé varianty) a novostavbu tratě Beroun-Hořovice. Proč nebyla prověřována varianta novostavby Praha (včetně, dle varianty) -Ejpovice(mimo)/Plzeň(mimo)? Bude tato někdy zadána? Pokud ne, proč? 7) Zohledňuje Správa železnic při konstruování výlukových jízdních řádů skutečnost, že výluky mají obrovský efekt na podprahové vnímání veřejné dopravy cestujícími? Pokud ano, jaké činí kroky k minimalizaci dopadů výluk na pravidelný provoz, např. při kácení vegetace podél tratě nebo upřednostňováním nočních termínů výluk (příkladem budiž například velmi časté výluky na trati 160 nebo 183 v hlavní turistické sezóně)?