1) Program rekonstrukce a revitalizace osobních nádraží (PRRON) - kompletní seznam staveb obsahující informace o hodnotách SVKLMP – cituji z dokumentu „Koncepce při nakládání s nemovitostmi osobních nádraží“ „S… stanovení hodnoty technického stavu objektu je blíže specifikováno v kapitole 4.4 „Opotřebení nemovitosti“. V… význam objektu je součtem kritérií „kategorizace“, „související investice SŽDC“, „související investice jiného investora“ a „význam stanice z hlediska přestupních vazeb“ V = K + L + M + P K… kategorizace podle SM122, hodnoty 4,1 – 1,2 L… související investice SŽDC, hodnoty 1,0 v přípravě nebo v realizaci, 0,5 v minulosti nejdéle před 5 lety, 0,0 ostatní, za související investici lze považovat např. vybudování nových nástupišť, bezbariérového přístupu apod. M… související investice jiného investora (např. municipality, dopravce nebo jiného subjektu) do navazující dopravní infrastruktury – např. parkovacích ploch, ploch pro cyklisty, zastávek a zařízení pro návaznou veřejnou dopravu, hodnoty 1,0 v přípravě nebo v realizaci, 0,5 v minulosti nejdéle před 5 lety, 0,0 ostatní P… význam stanice z hlediska přestupních vazeb na jiné vlakové spoje, hodnoty 1,0 stanice je využívána k přestupu na spoje dálkové dopravy mezinárodního významu, 0,6 stanice je využívána k přestupu na spoje dálkové dopravy vnitrostátního významu, 0,2 stanice je využívána k přestupu na spoje regionální dopravy, 0,0 stanice nebo zastávka je bez možnosti přestupu.“ 2) Kategorizace železničních stanic a zastávek - kompletní seznam staveb obsahující kategorizaci a hodnoty k(A), k(T), k(P), k(S), k(I) – cituji z dokumentu „Koncepce při nakládání s nemovitostmi osobních nádraží“ „Železniční stanice a zastávky jsou zatříděny do pěti kategorií. Kategorie železničních stanic a zastávek označujeme tiskacími písmeny A, B, C, D, E dle významnosti od A - stanice velkého významu po E – stanice s nejnižším významem. Kategorie je stanovena na základě výsledku výpočtu uskutečněného vzorcem: C = k(A) × 0,3 + k(T) × 0,2 + k(P) × 0,1+ k(S) × 0,2 + k(I) × 0,2 kde jsou procentuálně zohledněny jednotlivé parametry: k(A) - (počet cestujících za den využívající vlak v železniční stanici nebo zastávce) k(P) - (počet nástupních hran) k(T) - počet vlaků zastavujících v železniční stanici nebo zastávce k(S) - velikost železniční stanice nebo zastávky k(I) - návaznost na další druhy dopravy“ 3) Seznam budov určených k demolici 4) Seznam budov určených k prodeji / již odprodaných z majetku SŽDC (pokud takovýto seznam existuje)