1) a) Z čeho usuzujete, že je varianta JIH nejlepší, prosím uveďte konkrétní body, ne pouze odkaz na posudky. b) Z čeho usuzujete, že je varianta JIH nejbezpečnější, prosím uveďte konkrétní body, ne pouze odkaz na posudky. c) V čem se liší bezpečnost varianty JIH a Střed, prosím uveďte konkrétní body. 2) a) Jaká bude v tomto úseku Dejvice – Veleslavín skutečná délka jízdy vlaku rychlostí 120 km b) Jak ovlivňuje rozdíl průjezdu časů 4 až 5 mezi variantou JIH a Střed úsekem Dejvice-Veleslavín vámi zmíněnou prokázanou efektivnost studie proveditelnosti c) Jaká je rozjezdová (zábrzdná vzdálenost) vlaku od (ke) ke značce tuto rychlost dovolující (zakazující) d) Jaký druh vlakové soupravy bude v uvedeném úseku jezdit (nezajímá mě výrobce) – prosím uveďte: i) celkový příkon a výkon trakčních motorů soupravy nezbytný k překonání stoupání v tomto úseku ii) délku vlakové soupravy iii) počet náprav soupravy 3) Proč jste se nerozhodl /nenavrhl v dalším jednání CKMD/ přes velice blízké hodnocení varianty JIH a Střed podle níže uvedených závazných Zásad Politiky územního rozvoje ČR v prospěch občanů dotčené oblasti Břevnova a Střešovic, tj. pro variantu STŘED, přestože i tato varianta nabízí pro Prahu i Kladno stejné benefity a přináší tak automaticky prospěch i obyvatelům celé Prahy a České republiky, jak uvedeno výše. 4) Náměstek ředitele Stavební správy Západ pan Ing. Bazgier na jednání zastupitelů Prahy 6 dne 27.11.2020 uvedl, že dle usnesení zastupitelů MČ Praha 6 z 20.2.2020 byl firmou SUDOP zpracován geotechnický a hydrologický průzkum. V kontextu Ing. Bazgier hovoří o dvou dokumentech. Neuvedl, jaké oblasti nebo kterých variant se tyto dokumenty týkají. Proto nemohu uvést jejich přesný název. Vzhledem k tomu, že o těchto dokumentech hovoří osobně pan Ing. Bazgier, předpokládám, že je SŽ zcela jistě identifikuje pod správným názvem a žádám o jejich zaslání.