1) Všechny existující dokumenty (pokud takovýchto dokumentů existuje více, stačí 2 nejnovější existující pro daný bod), které vyčíslují alespoň rámcově ekonomické škody, které vznikají nevyhovujícím stavem infrastruktury na rameni Praha – Plzeň – Klatovy od roku 2010, tedy natratích 170/171. Konkrétně mám na mysli zejména takové, které finančně kvantifikují dopady například následujících jevů uvedených pod body 1 až 5. a) Kvantifikující ekonomickou ztrátu danou skutečností, že se lidem prodlužují doby dojíždění proto, že si radši vždy pojedou o vlak(y) dříve, protože infrastruktura je nespolehlivá a nebo kvůli nespolehlivosti rovnou volí jiný dopraví prostředek a tedy uvedené jízdní doby v hodnotách „bez projektu“, užívané mimo jiné ve studiích proveditelnosti, jsou nižší, než reálné, (i s ohledem na velmi nízkou hodnotu plnění grafikonu, kdy například v období 20.9 až 20.10.2020 bylo plnění grafikonu linky R16 se zpožděním < 5 minut pouze 33,83 %). b) Vyčíslení/odhad ekonomické škody, které jsou skrze zpoždění působeny například vlivem propadlých vstupenek, schůzek, lékařských vyšetření, zkoušek, ujetých přípojů a dalších obdobných. c) Odhad škod, které vznikají objednavatelům [ve smyslu vyšší netto částky hrazené dopravci, respektive výpadek jízdného u brutto smluv v Plzeňském kraji] na linkách R16, Ex6, S7, P2 vlivem nespolehlivosti infrastruktury [a tedy odlivem/nerealizací modal shiftu u cestujících] a odhad finanční ztráty na jízdném vybraném od cestujících proti bezvadnému stavu. d) Odhad škod, které vznikají prodlužováním jízdních dob nad rámec těch uvedených ve studiích proveditelnosti Modernizace trati Praha–Smíchov–Plzeň (2010, ASP 2016) od roku 2016, respektive dokončení Ejpovických tunelů. e) Odhad škod, které stav tratě 170 způsobuje cestujícím v (navazující) autobusové dopravě (čekání/ujíždění přípojů v taktových uzlech Rokycany a Klatovy). f) Koncepční dokumenty (užity v nebo samotných studiích proveditelnosti, záměry projektů), které škody v bodech 3), 4), 5) jakkoli zohledňují. 2) Záměry projektu/ů a/nebo studii proveditelnosti pro připravované projekty pro trať Plzeň – Klatovy. 3) Jakékoli existující dokumenty řešící vylepšení dopravního bodu Točník takové, které by umožnilo křižovat tam vlaky a tím stabilizovat grafikon na trati 170 (dnes toto není možné, jakékoli přeložení křižování v úseku Plzeň–Klatovy generuje [další] zpoždění). Podle kolejové konfigurace se jedná v zásadě „jen“ o doplnění zabezpečovacího zařízení. 4) Jakékoli existující dokumenty řešící vylepšení dopravního bodu Plzeň zastávka takové, které by umožnilo křižovat tam vlaky a tím stabilizovat grafikon na trati 170 (dnes toto není možné, jakékoli přeložení křižování v úseku Plzeň–Klatovy generuje [další] zpoždění). 5) Případné plány na úpravy tratě 176 Plzeň–Radnice.