1) Jsou velkoformátové reklamní plachty na shora uvedené budově umístěny s vědomím Správy Železnic, státní organizace? 2) Pokud ano, jsou předmětné velkoformátové reklamní plachty řádně zasmluvněny, tzn. pro jejich umístění na shora uvedené budově existuje platný právní titul, jako např. nájemní smlouva uzavřená mezi vlastníkem budovy a provozovatelem velkoformátových reklamních plachet? 3) Pokud ano, k jakému datu pozbyde daný právní titul platnosti? 4) Jaký konkrétní subjekt je dle výše uvedeného právního titulu v pozici provozovatele předmětné velkoformátové reklamní plachty na shora uvedené budově, případně jaký konkrétní subjekt si část budovy či její obvodový plášť pronajímá za účelem umístění tohoto reklamního zařízení? 5) Je v rámci vnitřní struktury Správy železnic, státní organizace, zřízen odbor právní, odbor compliance či jiná obdobná organizační jednotka zodpovědná za interní dohled nad dodržováním právního řádu ČR ze strany Správy železnic, státní organizace? 6) Je Správa železnic, státní organizace, vyňata z působnosti právního řádu ČR? 7) Pokud ano, v jakém rozsahu a na základě jakého právního předpisu či jaké skutečnosti? 8) Je si Správa železnic, státní organizace, vědoma existence nařízení č. 26/2005 Sb. hl. m. Prahy? 9) Postupuje Správa železnic, státní organizace, v souladu s nařízením dle předchozího bodu? 10) Má Správa železnic, státní organizace, k dispozici vnitřní metodiku či jiný obdobný dokument, který upravuje způsob využití nemovitého majetku v dispozici Správy železnic, státní organizace, pro umístění reklamních zařízení, a to konkrétně venkovní reklamy, a zohledňuje přitom vhodnost umístění reklamních zařízení s ohledem na hledisko estetické, hledisko památkové ochrany okolí, hledisko urbanistické či případně hledisko bezpečnosti provozu na přilehlých pozemních komunikacích?