1) Uzavřela vaše organizace Smlouvu, na základě které je prováděna ostraha prostor železniční stanice Praha hlavní nádraží? Žádám o vydání takové Smlouvy. 2) V kolika případech vaše organizace udělila pokutu smluvnímu partnerovi za pochybení, kterých se dopustil při výkonu ostrahy prostor železniční stanice Praha hlavní nádraží? Žádám o vydání listin, ze kterých bude patrné, jaká pochybení byla vaší organizací zjištěná, jakým způsobem bylo o takových zjištěních komunikováno se smluvním partnerem, dále žádám o vydání listin, ze kterých bude patrno, v kolika případech a v jaké výši byla vaší organizací udělena takovému smluvnímu partnerovi pokuta, a také žádám o vydání listin, ze kterých bude patrno, zda a v jaké výši byly vaší organizací uložené pokuty zaplacené. 3) V kolika případech informovala o pochybeních či incidentech vaše organizace orgány činné v trestním řízení? Žádám o vydání listin, ze kterých bude patrno, na jaké orgány činné v trestním řízení a v jakých záležitostech se vaše organizace obrátila. 4) Kontroluje vaše organizace výkon ostrahy v prostorách železniční stanice Praha hlavní nádraží? Kolik takových kontrol proběhlo v době od 01.01.2020 až 14.03. 2022, s jakými výsledky? 5) Monitoruje vaše organizace ve veřejném prostoru informace o incidentech, k nimž dochází v průběhu doby mezi ostrahou železniční stanice Praha hlavní nádraží a veřejností? Jak takový monitoring případně probíhá? Kdo vyhodnocuje monitorované informace? Kdo přijímá rozhodnutí o reagování na vaší organizací monitoringem získané informace? 6) Jaká opatření přijala vaše organizace ve vztahu k zajištění bezpečnosti a právního bezpečí veřejnosti, která vstupuje do prostor železniční stanice Praha hlavní nádraží? 7) Jak konkrétně reagovala (pokud vůbec) vaše organizace na incident, k němuž došlo v nedávné době mezi opilými pracovníky ostrahy železniční stanice Praha hlavní nádraží a občanem?