Doprovodná informace k žádosti čj. 81271/2022-SŽ-GŘ-O25 Žádost byla částečně odmítnuta. Poskytnuté informace: Ad 4) Mezi Německem a Ústím nad Labem pojede v jednom směru za 24 hodin 71 vlaků nákladní dopravy. Mezi Německem a Chabařovicemi 4 vlaky nákladní dopravy v jednom směru za 24 hodin. Požadovaná informace je zapracována v Rozšířené dopravní technologii Nového železničního spojení Praha – Drážďany, která je dostupná na webové adrese: https://www.spravazeleznic.cz/vrt/studie-proveditelnosti. Na str. 49 souboru s názvem „Dopravní technologie_Dvořák Jan_závěrečná zpráva RS4.pdf“, jsou v tabulkách 54 a 55 uvedeny počty vlaků provozovaných mezi Německem, Ústím nad Labem a podkrušnohorskou oblastí. Ad 5) Budované nádraží bude sloužit jako údržbová základna, jako kolejiště k předjíždění vlaků a případně dalším dopravím účelům. Nad rámec výše uvedeného doplňujeme, že požadovaná informace je zapracována ve schválené SP, která je dostupná na webové adrese : https://www.spravazeleznic.cz/vrt/studie-proveditelnosti , a to pod odrážkou „Studie proveditelnosti Nového železniční spojení Praha – Drážďany“ ve složce B. Výkresová část, ve které je k dispozici schéma ŽST Chabařovice se zakreslenou jak údržbovou základnou pro Krušnohorský tunel, tak kolejiště sloužící k předjíždění vlaků a případně dalším dopravním účelům. Ad 6) Zprovoznění Kozí dráhy nesouvisí s VRT.