1. Jak početné je právní oddělení Správy železnic, státní organizace? 2. Jaké jsou roční mzdové náklady na právní oddělení? 3. Jaký je průměrný náklad na jednu hodinu interního právníka SŽ? (součet mezd právníků zaměstnaných navýšený o odvody a náklady zaměstnavatele na pracovní místo lomeno celkovým nondem pracovních hodin těchto zaměstnanců)? 4. Kolik celkem zaplatla Správa železnic, státní organizace a Správa železniční dopravní cesty, státní organizace od ledna 2018 do února 2023 za právní služby advokátní kanceláři Císař, Češka, Smutný s.r.o.? 5. Proč obě organizace nevyužívaly své interní právní oddělení místo velmi drahé externí advokátní kanceláře? 6. Jak byla advokátní kancelář Císař, Češka, Smutný s.r.o. vybrána? Pokud byla vybrána normou veřejné zakázky, žádám o její zadávací dokumentaci a datum vypsání. 7. Jednalo se o otevřenou veřejnou zakázku nebo nějakou normu zadávacího řízení, kdy byli osloveni jen předem vybraní uchazeči? 8. Kdo v této veřejné zakázce podal nabídku, v jaké výši a jak byla vyhodnocena nabídka Císař, Češka, Smutný s.r.o.? 9. Proč byla vybrána právě kancelář Císař, Češka, Smutný s.r.o.? 10. S jakými advokátními kancelářemi Správa železnic, státní organizace v současné době spolupracuje? Na základě jakého právního vztahu, jak tento právní vztah vznikl a jaké jsou skutečné průměrné hodinové sazby jednotlivých advokátních kanceláří (tj. celkové nakturované náklady na právní službu podělené celkovým počtem nakturovaných hodin, náklady třetch stran se do nákladů na právní službu nezapočítávají)? 11. Vyhodnocuje nějak Správa železnic, státní organizace enektvitu jednotlivých advokátních kanceláří – například podle jejich ceny a dosažených výsledků v soudních sporech? Žádám o zaslání hodnocení. 12. Proč jsou jednotlivé objednávky na právní služby poskytované advokátní kanceláří Císař, Češka, Smutný s. r. o. často děleny tak, aby nikdy nepřesáhly 2 milióny korun, tj. výše, od které by vznikla povinnost soutěžit je, normou otevřené veřejné zakázky?