Příklady změn konfigurace a postradatelnosti kolejišť v rámci celé ČR

Lokalita Rok Popis změny
Kunčice pod Ondřejníkem 2016 optimalizace kolejiště v souvislosti s peronizací a bezbariérovým přístupem na nástupiště, kolej
pro nakládku v provozu
Světlá Hora 2019 redukce kolejiště, kolej pro manipulaci se dřevem a další nakládku zachována
Bystřice pod Hostýnem   připravuje se rekonstrukce stanice
Uherský Brod 2016 optimalizace kolejiště v rámci výstavby dopravního terminálu
Vlárský průsmyk 2015 optimalizace kolejiště v souvislosti s peronizací a bezbariérovým přístupem na nástupiště
Bylnice 2014 optimalizace kolejiště v rámci rekonstrukce stanice
Holešov v realizaci komplexní rekonstrukce stanice
Ostrava-Vítkovice 2015 optimalizace kolejiště v rámci rekonstrukce stanice
Mosty u Jablunkova 2010 optimalizace kolejiště v rámci optimalizace trati Bystřice nad Olší – st. hranice SR
Návsí 2010 optimalizace kolejiště v rámci optimalizace trati Bystřice nad Olší – st. hranice SR
Bystřice nad Olší 2010 optimalizace kolejiště v rámci optimalizace trati Bystřice nad Olší – st. hranice SR
Mikulášovice 2019 rekonstrukce stanice spojená s vybudováním nástupiště a odpojením nevyužívané vlečky
Šluknov 2021 peronizace, manipulační kolej v sudé skupině zůstala v původní délce a dále slouží nakládce
Liběšice v přípravě zatím bez redukce kolejiště, připravuje se peronizace
Velké Březno   manipulační kolej v původní délce a nadále funkční
Česká Kamenice   nakládka a vykládka probíhá, vč. činnosti firmy JDK stavby
Louka u Litvínova 2019 peronizace, redukce pouze dopravních kolejí
Kadaň 2020 optimalizace kolejiště v souvislosti s peronizací a bezbariérovým přístupem na nástupiště
Jiříkov 2020 nulový zájem dopravců, opakovaně projednáváno se ŽESNAD – úplná redukce kolejiště
Roudnice nad Labem v realizaci výstavba bezbariérového přístupu na nástupiště, peronizace; koleje pro odstavení nebo nakládku
a vykládku zachovány
Oldřichov u Duchcova 2019 rekonfigurace kolejiště, koleje pro nakládku a vykládku zachovány
Ohníč   postradatelnost neproběhla
Osek 2019 rekonfigurace kolejiště, kolej připravena pro nakládku a vykládku po úpravě navazující plochy
Častolovice 2015 optimalizace kolejiště v souvislosti s peronizací a bezbariérovým přístupem na nástupiště
Mostek 2015 optimalizace kolejiště v souvislosti s peronizací a bezbariérovým přístupem na nástupiště
Horka u Staré Paky 2015 optimalizace kolejiště v souvislosti s peronizací a bezbariérovým přístupem na nástupiště
Hrochův Týnec 2021 redukce kolejí v rámci postradatelnosti, projednáno s dopravci
Chrudim město 2016 redukce kolejí v rámci postradatelnosti, projednáno s dopravci
Chrudim 2015 optimalizace kolejiště v souvislosti s peronizací a bezbariérovým přístupem na nástupiště
Moravská Třebová v realizaci optimalizace kolejiště v rámci rekonstrukce stanice – vybudování nástupiště a navázání na
dopravní terminál
Litomyšl 2022 redukce na žádost města Litomyšl, projednává se postradatelnost
Skalice u České Lípy 2017 redukce kolejí v rámci postradatelnosti, projednáno s dopravci
Třebíč 2016 vybudování ostrovního nástupiště, vzhledem k okolní zástavbě nebylo možné stanici rozšířit; pro
nakládku a vykládku bylo vybudováno nákladiště včetně rampy.
Šakvice 2020 minimální redukce kolejiště při peronizaci, prodloužení délek předjízdných kolejí pro nákladní
dopravu
Hrušovany u Brna 2019 vybudování ostrovního nástupiště, vzhledem k okolní zástavbě nebylo možné stanici rozšířit;
prodloužení délek předjízdných kolejí pro nákladní dopravu
Pačejov 2021 rekonstrukce stanice včetně peronizace a bezbariérového přístupu
Český Krumlov 2015 optimalizace kolejiště v souvislosti s peronizací a bezbariérovým přístupem na nástupiště
Luka pod Medníkem 2000 postradatelnost z roku 1997, zůstala jedna průjezdná kolej
Veleslavín v přípravě rekonstrukce v rámci modernizace trati Praha – Kladno
Mníšek pod Brdy 2019 manipulační kolej ponechána
Dobříš 2015 rozsah stanice vyhovuje současným potřebám, probíhá zde intenzivní nakládka dřeva
Davle 2017 manipulační kolej zůstává k dispozici
Jílové 2017 manipulační kolej zůstává k dispozici
Rožmitál pod Třemšínem 2010 současný stav vyhovuje
Brandýs nad Labem 2021 částečná redukce koleje v návaznosti na stavbu P + R města
Řevnice 2010 manipulační koleje nadále k dispozici, došlo pouze k odstranění nevyužívané vlečky soukromého
majitele
Zadní Třebáň 2018 snesení trvale nevyužívané výhybky, úpravy budou při optimalizaci trati
Praha-Modřany 2020 redukce kolejiště na základě postradatelnosti, v provozu 3 staniční koleje pro křižování a 1
odstavná
Milovice 2009 redukce kolejiště u bývalé vojenské základny
Čelákovice 2019 optimalizace kolejiště v souvislosti s peronizací a bezbariérovým přístupem na nástupiště;
nakládková kolej k dispozici

Files to download

Příklady změn konfigurace a postradatelnosti kolejišť v rámci celé ČR (118.3 kB) pdf