Přejít k obsahu
  • Přihlásit se
Zpět
 
  • Projekty
  • VRT
  • Cestující
  • Dodavatelé / Odběratelé
  • Dopravci
  • Stavby / Zakázky
  • O nás
  • Kariéra
  • Studenti
  • Pro média
  • Kontakty
  • Cestující
  • VRT
  • Pro média
  • Projekty
  • O nás
  • Stavby / Zakázky
  • Dopravci
  • Dodavatelé / Odběratelé
  • Studenti
  • Kariéra
  • Kontakty
  • Vyhledání spojení
  • Výluky
  • Kontaktní centrum
  • Jízdní řád
  • Asistence na nádraží
  • Orientační systém
  • Poloha vlaků a omezení provozu
  • Infotabule
  • Stanice
  • Dokumenty ke stažení
  • VRT a občan
  • VRT Praha – Ústí nad Labem – Drážďany
  • VRT a samospráva
  • VRT Praha – Hradec Králové/Pardubice – Wrocław
  • Příprava VRT a technologie
  • Interaktivní mapa staveb
  • VRT Praha – Brno – Ostrava a Brno – Břeclav
  • Setkání s veřejností
  • Aktuality
  • TGV v Česku
  • Co je vysokorychlostní železnice
  • Kontakty pro novináře
  • Publikace
  • Galerie
  • Reportáže a podcasty
  • Tiskový servis (tiskové zprávy a prohlášení)
  • Digitalizace
  • Praha - Beroun
  • Železniční stavba roku
  • Dopravní komplex Smíchov
  • Železniční uzel Pardubice
  • Přehled projektů
  • Praha - Smíchov
  • Praha hlavní nádraží
  • Železnice na letiště
  • Nový most Výtoň
  • Železniční uzel Praha
  • Sdělení o zpracování osobních údajů pro veřejnost
  • Plán obchodní činnosti Správy železnic
  • Nežádoucí jednání a boj s korupcí
  • Nemovitosti
  • Organizační struktura
  • Vnitřní předpisy Správy železnic
  • Poskytování informací podle zákona 106/1999 Sb.
  • Publikace
  • Konference
  • Kybernetická bezpečnost
  • Vše o Správě železnic
  • Modernizace
  • Interaktivní mapa staveb
  • Veřejné zakázky
  • Přehled projektů
  • Podklady pro zhotovitele
  • Vyjádření ke stavbám v ochranném pásmu dráhy
  • Interreg SN-CZ
  • RFC 9
  • Portál provozování dráhy
  • Prohlášení o dráze
  • Prodej kapacity dráhy
  • Přepracování procesu tvorby jízdního řádu a managementu kapacity (TTR)
  • Výluky
  • Dopravci na síti
  • Energetika
  • Zajištění provozuschopnosti dráhy
  • Technické požadavky na výrobky, zařízení a technologie pro ŽDC
  • Ochrana životního prostředí v podmínkách Správy železnic
  • Odborná způsobilost pro činnosti na ŽDC
  • Vstup do provozované ŽDC
  • Energetika
  • Galerie
  • Partnerské školy
  • Studentský program
  • Aktuality
  • Volná místa
  • Benefity
  • Proč u nás pracovat
  • Práce u nás
  • Reportáže a podcasty
  • Galerie
  • GDPR
  • Organizační struktura
  • Formulář pro uchazeče
  • Nabídka stáží
  • Bakalářské a diplomové práce
  • Vše o Správě železnic
  • Správa webu a logomanuál
  • Kontakty pro novináře
  • Organizační jednotky
  • Generální ředitelství
  • Podatelna
  • Kontaktujte nás
  • Mapy VRT
  • Studie proveditelnosti
  • Technicko provozní studie
  • Podkladové studie
  • Jízdní výhody
  • Pružná pracovní doba
  • Zajímavé mzdové ohodnocení
  • Příspěvek na penzijní spoření
  • Přátelský kolektiv
  • Příspěvek na rekreaci a tábor dětí a mládeže
  • Příspěvek na stravování
  • Dovolená navíc
  • Možnost kratší pracovní doby
  • Kondiční pobyty lázeňského typu
  • MultiSport karta
  • Vzdělávání
  • Prohlášení o dráze 2017
  • Prohlášení o dráze 2021
  • Prohlášení o dráze 2020
  • Prohlášení o dráze 2019
  • Prohlášení o dráze 2018
  • Prohlášení o dráze 2024
  • Prohlášení o dráze 2023
  • Prohlášení o dráze 2022
  • Vozidla a provoz na VRT
  • Dopravní model
  • Životní prostředí
  • VRT v uzlu Brno
  • VRT Vysočina I. fáze
  • VRT Haná
  • Videa
  • VRT Jižní Morava
  • Studie proveditelnosti
  • VRT Moravská brána II
  • VRT Moravská brána I
  • VRT Polabí
  • VRT Praha
  • VRT Střední Čechy
  • Terminál Praha východ
  • VRT Vysočina II. fáze
  • Terminál Jihlava
  • Aktuální poloha vlaků a omezení provozu
  • Informace osobních dopravců
  • Jak se organizují výluky?
  • Pohledávky k prodeji
  • Transparentní proces pozbývání majetku
  • Nakládání s nepotřebným nemovitým majetkem
  • Nabídka nemovitostí
  • Manuál pro kultivovaná nádraží
  • Vyjádření ke stavbám v ochranném pásmu dráhy a dotazy na existenci sítí na pozemcích Správy železnic
  • Rádiové sítě
  • Provozuschopnost dráhy
  • Provozování dráhy
  • Dopravci působící na železniční síti
  • Sdělovací zařízení
  • Železniční svršek
  • Varovné systémy
  • Zabezpečovací zařízení
  • Cenové databáze SFDI
  • ETCS a moderní technologie
  • Železniční mosty a tunely
  • Železniční spodek
  • Elektrotechnika
  • Kontakt
  • DE web
  • Akce
  • Pro média
  • Partneři
  • Odkazy
  • Návrh jízdního řádu na rok 2024
  • Zajištění problematiky OŽP u OJ Správy železnic
  • Zajištění agendy životního prostředí na ředitelství Správy železnic
  • O koridoru
  • Mapy
  • Kontakty
  • Dokumenty
  • Síť koridorů RFC
  • Pro média
  • Organizace
  • Užitečné odkazy
  • C-OSS
  • Slovníček
  • Základní informace pro dodavatele činností
  • Instruktážní videa k předpisu Bp1
  • Odborná způsobilost v elektrotechnice
  • Zavedení systému kvalifikace u Správy železnic
  • Odborná způsobilost dle předpisu Správy železnic Zam1
  • Studijní dokumenty a příklady otázek k odborným zkouškám
  • Pravidla pro školení a přezkoušení zkoušejícího strojvedoucích
  • Sledujte nás na sítích!
  • Partneři
  • Galerie
  • Soutěž
  • Proč vysokorychlostní železnice
  • Vysokorychlostní železnice v ČR
  • Trakční elektřina
  • Zákaznický portál
  • Podmínky připojení
  • Kontakty
  • Dokumenty
  • ERÚ
  • Formuláře
  • Ceníky
  • Obchodní dokumenty
  • Legislativa
  • Seznam kontaktních osob oblastních ředitelství Správy železnic pro spolupráci s Policií České republiky
  • Videopřednášky
  • Bakalářské a diplomové práce
  • Střední školy
  • Praxe a stáže
  • Odborné prezentace
  • Vysoké školy
  • Vyšší odborné školy
  • Železniční dopravní cesta 2018
  • Železniční dopravní cesta 2016
  • Železniční dopravní cesta 2014
  • Železniční dopravní cesta 2012
  • Železniční dopravní cesta 2022
  • Sdělovací a zabezpečovací techniky 2021
  • Železniční dopravní cesta 2020
  • Seminář možnosti řešení hlukové zátěže
  • Železniční dopravní cesta 2010
  • Computer Security Incident Response Team
  • Security Operations Center
  • Fotogalerie
  • Videogalerie
  • Videogalerie
  • Fotogalerie
  • Digitální technická mapa (DTM)
  • ETCS
  • Informační management staveb (BIM)
  • Nejčastěji kladené dotazy
  • Kontakt
  • Postup přípravy
  • Přínosy projektu
  • Základní informace
  • Aktuality
  • Portál modernizace dráhy
  • Konfigurace kolejišť
  • ETCS
  • Přehled staveb (karty staveb)
  • Správa železnic a fondy EU
  • Cenové databáze
  • Studie proveditelnosti
  • Železniční stavba roku 2021
  • Železniční stavba roku 2020
  • Železniční stavba roku 2022
  • O soutěži
  • Terminál Roudnice nad Labem
  • Podklady ke stažení
  • Krušnohorský tunel
  • VRT Poohří
  • VRT Středohorský tunel
  • VRT Podřipsko
  • Nové sídlo Správy železnic
  • Aktuality
  • O projektu
  • Architektonická soutěž
  • Porota
  • Výsledky
  • VRT Východní Čechy
  • VRT Podkrkonoší
  • VRT Polabí
  • Terminál Praha východ
  • VRT Praha
  • Systém E-ZAK
  • Přehled uzavřených smluv
  • Zavedení systému kvalifikace u Správy železnic
  • Výroční zprávy
  • Další navazující realizované projekty
  • Galerie
  • Historie výpravní budovy
  • Aktuality
  • O projektu
  • Postup realizace
  • Vzor faktury
  • Záborový elaborát
  • Ochrana přírody a krajiny
  • Odpadové hospodářství
  • Vizuální styl prezentace staveb
  • Ekonomické hodnocení
  • Smluvní podmínky FIDIC
  • Kybernetická bezpečnost
  • Fyzická ochrana objektů
  • Cenové databáze SFDI
  • Koncepce při nakládání s nemovitostmi osobních nádraží
  • Grafické podklady
  • Stanovení nákladů staveb
  • Správní rada
  • Vedení organizace
  • Organizační jednotky
  • Výbor pro audit
  • Aktuality
  • Centrála Správy železnic
  • Výstavba lávky ve stanici Praha-Smíchov
  • Rekonstrukce výpravní budovy ve stanici Praha-Smíchov
  • Základní informace
  • Rekonstrukce stanice Praha-Smíchov
  • Souhlas s elektronickou fakturací
  • Dokumenty a předpisy
  • Legislativa v drážní dopravě
  • Právní doložka e-mailových zpráv
  • Sazebník úhrad
  • Informace zveřejňované o povinném subjektu
  • Archiv poskytnutých informací
  • Lhůty stanovené povinnému subjektu
  • Postup při podání žádosti o informace dle z. 106/1999 Sb.
  • Postup při podání odvolání a stížnosti
  • Odbavovací hala
  • Fantova budova
  • Prodloužení podchodu
  • Základní informace
  • Nový Hlavák
  • Aktuality
  • Často kladené dotazy
  • Galerie
  • Úseky
  • O projektu
  • Aktuality
  • Vznik Správy železnic
  • Železnice ČR
  • Naše projekty
  • Věda a výzkum
  • Základní údaje
  • Energetické hospodářství
  • Zpráva o udržitelnosti za období 2020-2021
  • Aktuality
  • O projektu
  • Harmonogram
  • Otázky a odpovědi
  • Studie proveditelnosti
  • Zapojené subjekty
  • VRT v České republice
  • VRT v severních Čechách
  • VRT ve střední Evropě
  • VRT na severní Moravě
  • VRT na Vysočině
  • VRT na jižní Moravě
  • VRT ve středních Čechách
  • VRT ve východních Čechách
  • EMS – systém měření spotřeby TEE na EHV/EJ
  • Dopravce a jeho zúčtování
  • Informační systémy
  • Zajímavosti z vývoje železničního svršku
  • Železniční mapy ČR
  • Základní charakteristika železniční sítě Správy železnic
  • Samostatná témata
  • Vize Evropy
  • Energetická strategie
  • ČSN EN ISO 50001:2019
  • Časté dotazy
  • Proč ETCS
  • Funkčnost ETCS
  • Co je ETCS
  • Staň se na jeden den
  • Student Cup
  • Konference
  • Cvičení IZS
  • Období 2021–2027
  • Předcházející období a operační programy
  • Období před a po vstupu ČR do EU
  • 1. místo
  • Další hodnocené návrhy
  • Odměněné návrhy
  • 3. místo
  • 2. místo
  • Vyhodnocení soutěže
  • 2. místo
  • 1. místo
  • Odměněné návrhy
  • 3. místo
  • Další hodnocené návrhy
  • Návrhy postupující do druhého kola hodnocení
  • Porota
  • Soutěžní zadání
  • Porota
  • Soutěžní zadání
  • Archiv
  • Diplomové práce
  • Bakalářské práce
  • Cena generálního ředitele
  • Železniční mosty a tunely
  • Bezpečná železnice
  • Rekonstrukce a opravy železničních tratí
  • Renovace historických staveb
  • Projektová příprava
  • Liniové stavby
  • Rekonstrukce a opravy budov
  • Technologické stavby
  • Technická inovace roku
  • Modernizace železničních stanic a uzlů
  • Síť GSM-R
  • Souhlas s použitím na ŽDC
  • Železniční mosty a tunely
  • Bezpečná železnice
  • Cena generálního ředitele
  • Rekonstrukce a opravy budov
  • Rekonstrukce historických železničních staveb
  • Technologické stavby
  • Rekonstrukce a opravy železničních tratí
  • Projektová příprava
  • Liniové stavby
  • Technická inovace roku
  • Modernizace železničních stanic a uzlů
  • Zajištění provozuschopnosti dráhy
  • 3.3. Prefabrikáty propustků
  • 4.2. Provádění destruktivních a nedestruktivních zkoušek svarů
  • 3.1. Systémy vodotěsných izolací
  • 3.2. Ochranné nátěrové systémy
  • 2.1. Předpis SŽ S5/1 Diagnostika, zatížitelnost a přechodnost železničních mostních objektů
  • 2.2. Kategorizace tratí z hlediska mostů
  • 2.5. Navrhování a výstavba podchodů
  • 2.6 Publikace: Železniční mosty s předpjatou nosnou konstrukcí v síti Správy železnic
  • 3.4. Seznam mostních provizorií
  • 2.3. Užitná zatížení na zábradlí železničních nástupišť
  • 4.1. Provádění Hlavních prohlídek mostů
  • 2.4. Protidotykové zábrany nad trakčním vedením na veřejně přístupných objektech
  • Prezentace a workshopy
  • Výrobky schválené pro použití na ŽDC
  • Soubory ke stažení
  • Konference 25. 10. 2018
  • Workshop 17. června 2019
  • Závěrečná konference 23. ledna 2020
  • Zahajovací konference 22. června 2017
  • Workshop 13. prosince 2017
  • Dodržování zákazu kouření, požívání alkoholických nápojů a užívání jiných návykových látek
  • Důležitá upozornění
  • Seznam výrobků schválených pro použití na ŽDC
  • Architektonická studie
  • Porota
  • Soutěžní zadání
  • Další hodnocené návrhy
  • Návrhy postupující do druhého kola hodnocení
  • 3. místo
  • 2. místo
  • 1. místo
  • Renovace historických staveb
  • Liniové stavby
  • Rekonstrukce a opravy budov
  • Technologické stavby
  • Technická inovace roku
  • Modernizace železničních stanic a uzlů
  • Železniční mosty a tunely
  • Bezpečná železnice
  • Rekonstrukce a opravy železničních tratí
  • Projektová příprava
  • Cena generálního ředitele
  • Další chystané stavby v Pardubickém kraji
  • Rekonstrukce nádražní budovy v Pardubicích
  • Modernizace trati Hradec Králové – Pardubice – Chrudim, 3. stavba, zdvoukolejnění Pardubice-Rosice nad Labem – Stéblová
  • Rekonstrukce úseku Ústí nad Orlicí – Brandýs nad Orlicí
  • Aktuálně probíhající a chystané opravné práce
  • Archiv
  • Soubory ke stažení
  • Loga ke stažení
  • Tiskové zprávy
  • Historie
  • FAQ - Často kladené dotazy ohledně prodeje nádražních budov
  • Informace o pronájmu nemovitého a movitého majetku
  • Prodej nemovitého majetku
  • Detailní příklad staveb
  • Příklady v rámci celé ČR
  • Digitální technická mapa železnic - formát ŽXML
  • Časté dotazy
  • Funkčnost ETCS
  • Proč ETCS
  • Textové tabule
  • Hodiny
  • Provizorní orientační systém
  • Meziorganizační spolupráce
  • Společné datové prostředí (CDE)
  • Vzorové zadávací dokumenty
  • Vývojové projekty
  • Pilotní projekty
  • Vzdělávání
  • Seznamy výrobků schválených pro výhybky
  • Broušení pojížděných součástí výhybek
  • Směrnice SŽDC č. 67 systém péče o kvalitu v oblasti traťového hospodářství
  • Kamenivo
  • Prohlášení o shodě, stavební technická osvědčení a protokoly o provedených zkouškách
  • Seznamy schválených mazacích prostředků
  • Seznamy držitelů vydaných osvědčení ke svařování – zhotovitelé svařování
  • Seznam osvědčení pro technologické využití traťových strojů
  • Seznam mimodrážních držitelů osvědčení k nedestruktivnímu zkoušení kolejnic a srdcovek
  • Osvědčení k montáži zajišťovacích značek
  • Seznam osvědčení způsobilosti k částečné demontáži a zpětné montáži čelisťových závěrů VZ 200
  • Schválené zkušební postupy nedestruktivní kontroly kolejnic, srdcovek a jazyků výhybek
  • Postup prací a jejich přejímek při směrové a výškové úpravě kolejí a výhybek
  • Schválené postupy svařování železničního svršku
  • Seznamy výrobků schválených pro běžnou kolej
  • Nástroj pro propojení Evropy (CEF) 2021–2027
  • Obrazová příloha
  • Svršek na koněspřežné dráze
  • Upevnění na tratích s parním provozem
  • Vývoj pružného upevnění
  • Pražce
  • Pevná jízdní dráha
  • Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost
  • Operační program Životní prostředí
  • Nástroj pro propojení Evropy – CEF
  • Operační program Doprava
  • Integrovaný regionální operační program
  • Ostatní programy
  • Integrace datových modelů provozních systémů tunelových staveb
  • Digitalizace technické dokumentace pro pozemní stavby v prostředí Správy železnic
  • Majetkoprávní aplikace (MAJA)
  • Fotogrammetrické výstupy
  • Probíhající pilotní projekty
  • Dokončené pilotní projekty
  • Modernizace a dostavba ŽST Praha Masarykovo nádraží
  • Novostavba ŽST Praha-Letiště Václava Havla
  • Modernizace trati Plzeň - Domažlice - st. hranice SRN, 2. stavba, úsek Plzeň (mimo) - Nýřany - Chotěšov (mimo)
  • Rekonstrukce výpravní budovy v žst. Mladá Boleslav hl. n.
  • Rekonstrukce nástupišť a zřízení bezbariérových přístupů v ŽST Roudnice nad Labem
  • Rekonstrukce traťového úseku Přibyslav – Pohled
  • Modernizace trati Rokycany - Plzeň
  • Rekonstrukce ŽST Bystřice pod Hostýnem
  • Revitalizace a elektrizace trati Oldřichov u Duchcova-Litvínov
  • Rekonstrukce Negrelliho viaduktu v Praze
  • Rekonstrukce ŽST Rožnov pod Radhoštěm
English

Železniční uzel Pardubice

Modernizace
železničního uzlu
Pardubice

Aktuality

07. 09. 2023
Funkcionalistická dominanta Pardubic se blýská novotou
29. 06. 2023
Zastávka Pardubice centrum dostala zelenou

Představení projektu Modernizace železničního uzlu Pardubice

O projektu

Postup realizace jednotlivých stavebních etap

Postup realizace

Přehled dalších projektů realizovaných v Pardubickém kraji

Další projekty na Pardubicku

Fotografie a videa z modernizace pardubického uzlu

Galerie

Historie

Aktuální provoz

  • Infotabule
  • Jízdní řád
  • DATEL

Činnost společnosti

  • Zpráva o udržitelnosti
  • Veřejné zakázky
  • Etický kodex

Pro média

  • Kontakty
  • Tiskové zprávy
  • Galerie

Tipy pro vás

  • Kariéra
  • Ztráty a nálezy
  • Asistence na nádraží
Logo Správy železnic
Recepce GŘ (Praha):
Telefon +420 222 335 711
(v pracovní době Po-Pá)

info@spravazeleznic.cz
Datová schránka:
uccchjm
Kontakty
Cookies
Přihlásit se
Mapa stránek
Přístupnost
Copyright © 2023 Správa železnic, státní organizace

Nastavení Cookies

Na těchto webových stránkách používáme technická cookies pro jejich správné fungování. Vedle těchto cookies ukládají webové stránky také analytická cookies pro účely statistik a marketingová cookies pro účely zobrazování správných nabídek dle Vašich preferencí. Kliknutím na „Povolit vše“ vyjadřujete souhlas s použitím všech cookies. Můžete však kliknout na „Povolit vybrané“ a poskytnout souhlas pouze pro některá. Souhlas můžete vzít kdykoliv zpět a nastavení upravit v patičce webové stránky pod odkazem „Cookies“. Podrobnější informace najdete v Prohlášení o používání cookies.

Povolit vybrané